Wednesday, 22 June 2011

Cara jawab telefon yg betul..hihi 8(^_^)8

‘’Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah...dan
kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang
betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le
korang boring sangat kalu jadi operator).‘’



1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.


2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?
Jawapan:
kan
ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan
perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le
tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite
wajib jawab)

p/s : tapikan kne tgk plak la cmne org tu,watnye bos yg kol xpasal2 dpt warning letter..hehe

No comments:

Post a Comment