Friday, 6 May 2011

Cinta Hatiku. =)

Assalamualaikum..

Sy dah btl2 jatuh cinta.. sy mmg nk bersama dengan’nya’ tak kira la ape nk jadi skali pun.
Sy nk jga ‘dia’ baik2.. kemana sy pergi sy nk bwak ‘dia’ bersama sy supaya ‘dia’ dpt merakam detik indah wktu kami bersama.
Sy nk ‘dia’ turut merasai apa yg sy rse tu pun klu ‘dia’ alert la..hehe.
Sy nk pkaikan ‘dia’ dgn ‘pakaian’ yg mewah dan bermutu tinggi.
Sy nak simpan ‘dia’ baik2 xnk kasi org lain ambil dan sentuh ‘dia’..
Sy mmg btl dah jatuh cinta dengan ‘dia’..
Tapiii… sy xmampu nk miliki ‘dia’ lagi.. sy perlu kumpul duit dahulu utk meminangnya.. harga yg ditawarkan pun sgt la tinggi.. bygkan harganya sje dah kt triribu2 tu xtermasuk aksesori tmbahan lagi..
Mmg se’eh ah nk dptkn ‘dia’ tu.. tapi klu dapat xtau la nk ckp cmne..mybe ckp mcm org xbtl la kot.. ‘wakpade sukaan’ kte org ganung..hehe.. oh cinta hatiku, KAMERA DSLR.. =)






p/s : bile tgk je kamera ni tetibe mate jdi pedih,nk nangis woo..huhu

No comments:

Post a Comment